Jaarlijkse koppel viswedstrijd.

Dinsdag, 4 juli 2017

Jaarlijkse koppel viswedstrijd van hengelsportvereniging de Brasem zeer geslaagd.

Afgelopen zaterdag werd door de visvereniging de Brasem Dalfsen de jaarlijkse koppel wedstrijd ( je vist samen met een maat naast elkaar) in de Overijsselse vecht georganiseerd. De belangstelling hiervoor was groot er konden dit jaar maximaal 60 personen meedoen en de inschrijving hiervoor was binnen een week volgeboekt.

Vanaf 06.30 uur was bij het hof van Dalfsen de loting voor de vis plek en om 08.00 uur werd er gezamenlijk vertrokken naar het viswater.
De vereniging had een parcours uitgezet over een lengte van 2000 meter . Dit was mogelijk door de geweldige medewerking van de aanliggende landeigenaren en loonbedrijf Schuttert.

Om 09.00 uur werd het begin signaal gegeven voor de vijf uur durende wedstrijd . Dat de vecht een uitstekend viswater is bleek wel uit de goede vangsten er werd in totaal ruim 300 kilo aan vis gevangen. De winnaars kwamen uit Rijssen en wisten 50,6 kilo uit het water te halen.

De prijsuitreiking door wedstrijdleider Jan Kulsdom vond plaats in het hof van Dalfsen. Hij concludeerde dat het bijzonder geslaagd was en de reacties van de deelnemers over het parcours lovend was. De winnaars van de koppelwedstrijd zijn geworden B.Menkhorst en C.Pongers uit Rijssen.

Hij bedankte de deelnemers en verwachte iedereen volgend jaar weer terug te zien.