Barbeeldag 2017 !!!!

Woensdag, 13 september 2017

Op zaterdag 23 september a.s. vindt voor de derde keer de Barbeeldag plaats aan de IJsseloever bij Camping IJsselhoeve, IJsseldijk 46 in Veessen. Met 7 demokoppels, diverse standhouders waar bezoekers direct hun barbeeluitrusting kunnen kopen, een jeugdcorner en lezingen van Leon Haenen, Arnout Terlouw en Marco Kraal hebben we een geweldig interessant programma in elkaar gezet! Toegang en parkeren is gratis. Wij zouden het erg op prijs stellen als u hier aandacht aan wil schenken op uw website en sociale media. Uiteraard bent u van harte welkom tijdens dit unieke evenement. Lees meer in het nieuwsitem op onze website. Met vriendelijke groet, Organisatoren Barbeeldag 2017 Beschrijving: Beschrijving: Logo SVON - klein Sportvisserij Oost-Nederland Almelosestraat 1 8102 HA RAALTE Tel. 0572-363370 www.sportvisserijoostnederland.nl

Uiteraard bent u van harte welkom tijdens dit unieke evenement.
Lees meer in het nieuwsitem op onze website.

Met vriendelijke groet,
Organisatoren Barbeeldag 2017