Agenda 109e algemene ledenvergadering HSV de Brasem

Zaterdag, 18 februari 2017 - Vrijdag, 3 maart 2017

Panoramazaal Trefkoele+ Dalfsen

Datum: Vrijdag 3 maart 2017.
Aanvang: 20.00 uur.
Locatie: Panoramazaal Trefkoele+

1.Opening.

2.Ingekomen stukken.

3.Notulen ALV 2016.

4.Jaarverslag secretaris.

5.Jaarverslag penningmeester.

6.Bevindingen kascommissie. (Dhr. R. Spliethof en Dhr. J. Logterman), tevens verkiezing nieuw kascommissielid voor Dhr. J. Logterman.

7.Vaststellen contributie.

8.Bestuursverkiezing.

-Dhr. R. Bosscher (voorzitter ad-interim) heeft ter kennen gegeven om zijn functie neerteleggen en Dhr. R. Hilgenkamp (Algemeen bestuurslid) is aftredend en niet herkiesbaar.
-Dhr. T. Ekkelenkamp heeft zich kandidaat gesteld als (voorzitter ad-interim).
-Dhr. S. Everts is bereid om zitting te nemen binnen het bestuur en zal worden voorgedragen aan onze leden als nieuw algemeen bestuurslid.

9.Pauze.

10.Presentatie: Nick Beuvink: penvissen op kanalen en putten in binnen en buitenland.

11.Prijsuitreiking diverse wedstrijden.

12.Rondvraag.