5e jeugdwedstrijd

Woensdag, 21 september 2016

21-9-2016 Locatie zie wedstrijdkalender

Beste jeugdleden, De jeugdwedstrijden gaan vanaf augustus weer beginnen. Kom je meevissen? Zoals ieder jaar organiseert ‘Hengelsportvereninging de Brasem’ ook in 2016 een jeugdcompetitie. Ook dit jaar hebben we een 6-tal wedstrijden georganiseerd. In tegenstelling tot andere jaren worden alle wedstrijden augustus en september gehouden. Dit hebben we gedaan, omdat er de afgelopen jaren is gebleken dat de vis voor de zomervakantie slecht bijt, waardoor de vangsten matig zijn. Door de wedstrijden later in het seizoen te houden zijn de vangsten veel beter, wat natuurlijk leuk is voor jullie allen en de competitie nog spannender wordt.