Karper koppel wedstrijd

Dinsdag, 14 augustus 2018

Gepubliceerd door Stefan Everts · 2 uur · *Karperkoppel wedstrijd* 13-14 Oktober 2018 organiseren we weer een karperkoppel wedstrijd aan de Bellingerweer! Deelnemers die vorig jaar hebben meegedaan krijgen voorhang bij het inschrijven.Let wel op,dit geldt alleen tot 28 Augustus! Mochten er daarna nog plaatsen vrij zijn dan is het eerste koppel wat zich daarvoor heeft aangemeld de nummer 1 op de lijst. Er is plaats voor 7 koppels,en per koppel mag gevist worden met 4 hengels. Inschrijfgeld 15 euro per koppel,te betalen voorafgaand aan de wedstrijd aan de wedstrijdleiding. Indien er word opgegeven om mee te doen dient er ook betaald te worden,dit om misverstanden te voorkomen en geen mensen teleur te stellen. Opgeven kan bij, Alwin Reimert 0630718714 Stefan Everts 0618451888 Er kan alleen telefonisch of via whatsapp worden opgegeven,dus niet via dit bericht! Verder informatie qua regels e.d. volgt later. Het bestuur.