Uitslagen Senioren 19-05-2019

Zondag, 19 mei 2019

Vandaag was het weer zo ver, er moest gevist worden in Ommen aan het Ommerkanaal. De ene keer is het hier goed en de loting is van groot belang. De kopplekken werden bezet door Robert Hilgenkamp op plek nummer 1 en Gerrit de Graaf op plek nummer 11. Het vissen, de meeste kozen voor de vaste stok behalve dan de die hard feeder vissers. En met de feeder moest je ze vandaag dan ook vangen, met de vaste stok is er vrijwel niets gevangen. Robert Hilgenkamp mocht zichzelf gelukkig prijzen met de loting, nummer 1 in het beste stuk van het Ommerkanaal. Robert maakte de gok om met de vaste stok te gaan vissen, ikzelf (Renee) zat naast Robert op nummer 2 pakte de feeder om tegen de overkant te gaan liggen. Dit pakte voor mij goed uit en had gelijk in de eerste 15 minuten een dikke Brasem te pakken. Gerrit die nummer 11 had geloot ging ook met de feeder aan de slag en had de vis ook op de plek liggen. Na 2 uur vond Robert het welletjes hij zag Vincent die op nummer 3 zat ook vangen met de feeder en besloot om ook met de feeder verder te gaan. In het laatste half uur ving Robert dan ook 3 dikke Brasems achter elkaar en werd alsnog 3e. Gerrit op de ander kant kop viste knap 2e op dit slechtere stuk. Ikzelf had goed gegokt en zat op het betere stuk en werd 1ste. Al met al een geweldige opkomst en hopelijk zetten we dit voort!

***19 mei 2019***

1e Renee Oude Breuil - 9 kilo en 830 gram