Uitslagen Senioren 23-06-2109

Vrijdag, 28 juni 2019

Op verschrikkelijk aandringen voor een verslag van afgelopen zondag van de heren Rudy en Robert, bij deze het verslag :) Vandaag was het weer zo ver, er moest gevist worden in Zwolle aan de Ijssel. Het beloofde een warme dag te worden. Na enig martelen op de zaterdag toch alle Polen die er zaten te vissen weggekregen voor onze zondag wedstrijd. Vandaag waren er 10 vissers aanwezig. Na de loting konden we dus gaan beginnen met het spulletje neer te zetten. De kopplekken waren bezet door op nr1 Jan Kulsdom en op nr10 ikzelf (Renee). Uiteraard was ik hier blij mee maar na de wedstrijd was ik behoorlijk minder uitgelaten. Ikzelf werd op deze mooie plek 8e met wel een hele 710 grammetjes. Godzijdank waren er nog mensen met minder dan dit gweldige aantal van 3 voorns en 2 grondels. Jan en Koos konden het ook niet waarmaken met 260gr en 350gr. Grote winnaar op dit stuk werd allrounder Rudy de Graaf met 5 kilo en 40 gram. Gefeliciteerd Rudy!

***23 juni 2019***

1e Rudy de Graaf - 5 kilo en 940 gram