Karperkoppelwedstrijd 2020

Donderdag, 23 juli 2020

***Karperkoppelwedstrijd 2020 gaat door*** 10-11 oktober 2020 organiseren we weer een karperkoppelwedstrijd aan de Bellingerweer! Let op! Deelname is enkel mogelijk met lidmaatschap van Hengelsportvereniging de Brasem te Dalfsen! Deelnemers die vorig jaar hebben meegedaan krijgen voorrang bij het inschrijven, mits men lid is van onze vereniging. Let wel op, dit geldt alleen tot 31 augustus! Mochten er daarna nog plaatsen vrij zijn dan is het eerste koppel wat zich daarvoor heeft aangemeld de nummer 1 op de lijst. Er is plaats voor 6 koppels, en per koppel mag gevist worden met 4 hengels. Inschrijfgeld bedraagt 15 euro per koppel, te betalen per bank op moment van opgave. De inschrijving is definitief op moment dat inschrijfgeld op onze rekening is ontvangen. Opgeven kan bij: Stefan Everts: 0618451888. Er kan alleen telefonisch of via whatsapp worden opgegeven,dus niet via dit bericht! Hierna volgt via Stefan het bankrekeningnummer om het inschrijfgeld te voldoen. Voor nadere regels verwijzen wij naar het reglement 'karpercompetitie', welke te vinden is op onze website www.hsvdebrasem.nl. Het bestuur.