Uitslag 1e Wedstrijd Senioren 2020

Maandag, 17 augustus 2020

Eindelijk mochten we weer naar het viswater voor een wedstrijd tussen de senioren.
Om 07.00 was het verzamelen bij Hiawata om te loten. Na de loting reden we met zijn allen naar een stek waar wij nog niet eerder hadden gevist, ditmaal aan de Vecht achter de uitkijktoren. Voor de meeste nieuw maar voor Robert een thuiswedstrijd. Om 0800 het sein om te mogen beginnen. Ik (Renee) en Jan hadden beide een kopplek weten te loten dus hoopvol begonnen wij onze wedstrijd. Ikzelf had besloten om deze keer kort te gaan met de feeder, ongeveer een metertje of 25. Rudy die naast me zat gooide zijn spulletje op driekwart. Rudy begon goed met een dikke Brasem, ook Ab had wat aan de lijn maar kreeg deze niet binnen. Ik heb een uur en 15 minuten werkelijk geen tikkie gehad op de top dus het moest radicaal anders, snel een feeder klaar gemaakt om ook op driekwart te gaan vissen. Dat pakte gelukkig goed uit want na 10 minuten mocht ik de eerste platte in het leefnet plaatsen. Rudy had de vis er goed op zitten en die zou ik dan ook niet meer kunnen inhalen, Ab had af en toe ruzie met de feeder dus daar was ik niet heel erg bang meer voor en Robert kon ik niet echt goed zien wat hij aan het vangen was. Koos was druk met Grondels en Sander ving voornamelijk ook klein spul. Moesten we ons dan nog zorgen maken om Jan?, hij had ook een mooie kopplek te pakken, gelukkig voor mij had Jan wel een leuk visje gevangen maar niet genoeg om nog een bedreiging te vormen, misschien toch nog in slaap gevallen? Rudy werd dan ook met kop en schouders de winnaar van deze wedstrijd. Hieronder de uitslag!

***16 Augustus 2020*** de Vecht

1e Rudy de Graaf - 11 kilo en 640 gram