Jeugdwedstrijden 2021

Vrijdag, 16 april 2021

We hebben weer enkele datums geprikt voor de jeugdwedstrijden. Dit jaar gaan we er 4 houden voor de zomervakantie en indien jullie enthousiast genoeg zijn doen we er na de zomervakantie er nog 2. Hieronder de datums van de wedstrijden.

Woensdag 26 mei
Woensdag 2 juni
Woensdag 9 juni
Woensdag 16 juni

Zoals gewoonlijk zullen we verzamelen en vertrekken op de parkeerplaats bij de Action te Dalfsen. We zullen per week beslissen waar we gaan vissen, dit horen jullie ter plekke.
Voor alle kinderen geld, neem je eigen leefnet of emmer mee om de gevangen vis in te bewaren. Zorg voor eigen vispullen indien mogelijk, wij zorgen ervoor dat we genoeg spulletjes hebben om jullie te kunnen helpen.

Bij vragen of opmerkingen neem je contact op met: Stefan Everts, 0618451888

Alvast veel plezier en hopelijk tot dan!!