Nachtvissers Opgelet!

Donderdag, 23 december 2021

Beste leden,

Al jaren hebben wij met onze vereniging tot grote tevredenheid een samenwerkingsverband met HSV de Voorn uit Nieuwleusen en HSV Lemelerveld.

Het grote voordeel hiervan is dat wanneer je lid bent van één van deze verenigingen, je mag vissen in de alle verenigingswateren van bovenstaande verenigingen. Vooral in Dalfsen (Bellingeweer) en Nieuwleusen (Hulsterplas) wordt hier door karpervissers dankbaar gebruik van gemaakt. Helaas is het sinds een paar jaar niet meer mogelijk om in Nieuwleusen te nachtvissen zonder de daarbij behorende nachtvispas, deze wordt slechts voor een beperkt aantal vissers verstrekt waardoor je niet zomaar meer rond de vijvers kunt neerstrijken voor een nachtje vissen. Hierbij willen we wel graag vermelden dat dit NIET komt door het beleid van Hengelsportvereniging de Voorn uit Nieuwleusen, zij hebben te maken met omwonenden en regels van de gemeente waardoor ze genoodzaakt zijn om deze regels in te voeren.

Na goed overleg tussen het bestuur van Nieuwleusen, Lemelerveld en Dalfsen is er besloten dat alle nachtvissers aan de Bellingeweer vanaf 01-01-2022 ook lid dienen te zijn van Hengelsportvereniging de Brasem uit Dalfsen.

Ben je lid van Nieuwleusen of Lemelerveld dan ben je van harte welkom om te komen vissen in de Bellingeweer, wil je blijven nachtvissen dan zul je lid moeten zijn van onze vereniging.

Tot zover wensen wij iedereen fantastische feestdagen en een goede jaarwisseling, we zien elkaar gauw weer aan de waterkant!

Bij vragen of opmerkingen, neem gerust contact met ons op!

Het bestuur.