Jeugd wedstrijden

Zaterdag, 26 maart 2022

Beste ouders en jeugdleden!

We hebben weer een aantal jeugdwedstrijden gepland, we hebben er dit jaar voor gekozen om ze in het voorjaar te vissen wanneer we hopelijk de mooiste aangename avonden hebben.

We willen weer verzamelen en vertrekken op de parkeerplaats bij de Action, vertrek = 18:00 uur!

We willen iedereen vragen om te zorgen voor een eigen leefnet, dit i.v.m. het welzijn van de gevangen vissen, als dit een probleem is dan graag een grote ruime emmer meenemen.

Wij zorgen uiteraard weer voor het lokvoer en de maden, uiteraard mag je dit zelf ook meenemen!

De locaties waar we gaan vissen worden besloten op de dag van de wedstrijd.

De datums van de wedstrijd zijn:

Dinsdag 3 mei
Dinsdag 10 mei
Dinsdag 17 mei
Dinsdag 24 mei
Dinsdag 31 mei
Dinsdag 7 juni

Hopelijk zien we jullie dan!

Heb je vragen? Neem gerust contact op met Stefan Everts.
0618451888 of
severts86@hotmail.com