Uitslagen Senioren 1e wedstrijd 15-05

Zondag, 15 mei 2022

Vandaag 15-05 mochten we dan eindelijk weer eens een wedstrijd van de senioren vissen, de hengels lagen al te lang in de schuur en moesten dan ook eerst grondig worden schoongemaakt. Om 0700 uur was het loten bij Hiawatha, Lars mocht als eerste een nummer trekken en trok nummer 4, Ab pakte de eerste kopplek nummer 1, ik pakte de andere kopplek nummer 8, op zich een mooie plek op het betere stuk, maar het moest nog wel even waargemaakt worden. Om 8 uur begonnen we met vissen en bij de meesten was het eerste uur niets tot weinig beet te zien. Ik had 2 afstanden klaargemaakt op 18 meter en op 3 kwart, mijn eerste aanbeet mocht ik gelijk een mooie brasem binnen halen, daarna was het even weer rustig ma na een uurtje of 2 kon ik dan eindelijk wat brasems achter elkaar binnen pakken. Het was in ieder geval een lekker weertje en het was heerlijk zitten met af en toe wat vis. Om 12.00 uur het einde van de wedstrijd en tijd om de balans op te maken, ik had al een keer met Ab gebeld en zijn kop was niet super vandaag dus ik had goede hoop. Jan Kulsdom begon bij mij te wegen en ik mocht een dikke 8 kilo bijschrijven, ondertussen had de accu van Jan zijn auto het begeven dus werd het lopen naar de andere vissers, Robbin zat naast mij op nummer 7 en had 1 wel hele dikke platte te pakken van een dikke 2 kilo. Verder naar Vincent Vosman die na lange tijd weer mee deed, fijn dat hij er weer bij was, qua vangst was het bij Vincent wat minder. Nummer 6 in het parcour (Sander Bruggeman) wist een 2 plaats te behalen met 4 kilo en 330 gram, zijn buurman (Lars Pierik) kwam net 11 gram tekort om de 2e plek te halen en werd 3e met 4 kilo en 320 gram. Op de ander kop was het Ab Westerkamp die 4e werd met 4 kilo en 190 gram. De rest van de uitslagen staan hieronder en onder het kopje Uitslagen 2022.

=======================================
Uitslagen 15-05