Uitslagen Senioren 29-05

Zondag, 29 mei 2022

Uitslagen senioren 29-05 Ommerkanaal

Vandaag moest het gebeuren in het Ommerkanaal in Ommen.
Loting om 0700 uur aan het water, Lars trok nummer 1 en dat is een mooie kopplek, ikzelf trok nummer 7 en dat is de andere kop, Vincent zat op nummer 6, Ab op nummer 5, Robbin op nummer 4, Jan op nummer 3 en Sander op nummer 2, de plekken zaten 80 meter uit elkaar dus genoeg kansen voor iedereen om een visje te vangen. Ikzelf kon vanaf nummer 7 niet verder kijken dan de plek waar Vincent zat, Vincent ving af en toe een klein visje met zijn vaste stok. Ikzelf had een light feeder klaargemaakt en deze tegen lag tegen de pomperbladen aan, in de eerste 20 minuten vang ik gelijk 2 mooie Zeelten, hierna een gigantische aanbeet en helaas dwars door de onderlijn heen, heel af en toe nog eens een visje. Robbin kon ze niet aan de gang krijgen en ook Jan kon helaas niets vangen, Lars op de andere kop had een paar mooie platten, zijn buurman Sander had ze er ook wel redelijk op liggen en wist dan ook de kop eraf te vissen. Hieronder de uitslagen!

Uitslagen 29-05 Ommerkanaal

1e. Renee Oude Breuil - 3 kilo en 830 gram - 30 punten