Uitslagen Senioren 26-06

Dinsdag, 28 juni 2022

Zondag 26-06 was het tijd voor de 4e wedstrijd van de senioren. Loten om 0700 bij Hiawatha en 8 deelnemers die vandaag gingen vissen. Gerrit en Rudy gingen vandaag samen vissen, mooi om Gerrit weer aan de waterkant te zien. Jan verzorgde vandaag de loting, de kopplekken werden getrokken door Robbin (1) en Robert (7), de rest mocht het er tussen in proberen. Ikzelf had nummer 4 geloot. Om 8 uur konden we beginnen met de wedstrijd, ik zag gelijk dat mijn buurman (Sander) op plek 5 al een keer aan het scheppen was zo in het begin, ik kon de vis het eerste uur er nog niet op krijgen, gelukkig na 1 uur martelen kreeg ik mijn 1e serieuze aanbeet, een mooie Brasem, nog een zooi pieren bijknippen en de 2e aanbeet leverde een mooie Winde op. Af en toe begonnen mensen wat te lopen en meestal betekend dit niet veel goeds voor de vangsten. Het was dan ook echt werken om een visje te kunnen vangen, het water was kraakhelder en bijna geen stroming. Rudy en Gerrit hielden het om half 11 wel voor gezien. Om 12 uur was het einde wedstrijd en konden we gaan wegen, Robert op de goede kant kop kon zijn plek niet waarmaken en was dan ook erg verdrietig, Vincent die ernaast zat kon nog een 780 gram bijschrijven. Verder naar Sander, die een dikke 2 kilo bij kon schrijven, ik kon mijn net eruit halen en kwam op 4800 gram, hiermee wist ik al dat ik hem vandaag zou gaan winnen. Bij Jan op nummer 3 was het ook niet veel beter maar toch een paar visjes in het net, verder naar de andere kop, op nummer 1 zat Robbin en die werd knap 2e met 2840 gram. Al met al was het niet heel erg goed qua vangsten in de Vecht, volgende keer hopelijk wat meer vis.

Uitslagen 26-06 de Vecht (fietspad)

1e. Renee Oude Breuil - 4 kilo en 800 gram - 30 punten
2e. Robbin Sanddink - 2 kilo en 840 gram - 27 punten