Uitslagen Senioren 10-07

Zondag, 10 juli 2022

Uitslagen 10-07 de Vecht (Kamphuis)

Vandaag 10 juli de laatste wedstrijd voor de zomerstop. Hierna hebben we nog 2 wedstrijden te gaan!
We vissen in het land van Kamphuis en om 7 uur gingen we loten, Jan trok nummer 1 op kop en Lars nummer 9 op kop, ik trok nummer 7, Sander nummer 8, Vincent nummer 6, Robert nummer 5, Rudy en Gerrit nummer 4, Robbin nummer 3 en Ab nummer 2. Met zijn allen naar de plekken toe, binnen 5 minuten had ik Ab al aan de lijn en die had een wespennest op zijn plek, dan maar 1 stek verder het spul weer neerzetten. Ik had op nummer 7 een mooie scone plek aan de overkant, Vincent deed hetzelfde. Bij Vincent hoorde ik juichen na de vangst van een grondel binnen 5 minuten, ook ik kreeg gelijk grondelbeet en ving er eentje, snel een ander plan want eenmaal grondel op je stek eb je vangt bijna geen andere vis meer, dan maar terug naar driekwart, paar korven met voer erin en hopen dat dit beter gaat. Gelukkig kreeg ik al snel een dikke aanbeet en had de vis mooi op de plek. Ik hoorde her en der dat er slecht werd gevangen, behalve bij Rudy, daar liep het wel aardig goed. Robert kwam nog even vertellen dat Rudy de ene dikke platte na de andere ving, ik begon me dus een beetje zorgen te maken. Ook geen man overboord als ik dan 2e zou worden, ik had inmiddels een aardig visje weten te vangen. 12 uur, einde wedstrijd, het zou gaan tussen mij (Renee) en Rudy. De weegploeg kwam bij mij en ik wou natuurlijk weten wat Rudy gevangen had, Robert en Jan zeiden niets en ik ik haalde mijn leefnet maar uit het water, hier zat toch nog een redelijk gewicht in (9790 gram), Rudy had net iets minder met 6960 gram. Hieronder de volledige uitslag.

Uitslagen 10-07 de Vecht (Kamphuis)

1e. Renee Oude Breuil - 9 kilo en 770 gram - 30 punten
2e. Rudy de Graaf - 6 kilo en 960 gram - 27 punten