Uitslagen Koppelwedstrijd de Brasem

Zaterdag, 6 juli 2019

Ook dit jaar hadden we weer de grote koppelwedstrijd van H.S.V. de Brasem. De voorbereiding was tot in de puntjes geregeld, mooie grote plekken werden gemaaid, geregeld een vergaderingetje onder het genot van een biertje. Op vrijdagavond nog even de nummers op de plekken uitzetten en klaar was kees. De plekken uitzetten ging helaas niet zonder slag of stoot, tot op de bodem zat mijn auto vast in het mulle zand, Jan met zijn 4x4 kon dit zelfs niet verhelpen. Boer Wennemars moest er aan te pas komen met zijn enorme trekker om het renaultje eruit te krijgen, dat was al 1 droge worst verlies! De zaterdagochtend er extra vroeg uit omdat we een wijziging hadden van de lotings lokatie, 6 uur leek mij een mooie tijd om alvast de zaal te verkennen na de mail wisseling dat alles geregeld zou zijn. Kwart over 6 nog steeds geen mens daar te bekennen, stress liep al redelijk hoog op, en een aantal vissers kwamen al binnen gedruppeld. Jan was er ondertussen ook al en Tim kwam 10 minuten later ook aanrijden, nog steeds geen mens te bekennen. Dan maar bellen met de eigenaar, geen gehoor, inmiddels al een visser of 10 op de parkeerplaats hunkerend naar koffie. Daar kwam eindelijk een bericht van de vrouw die zou openen, o ik dacht dat dit zondag zou zijn. Nee mevrouw, het was toch echt vandaag. Gelukkig kon ze snel ter plaatse zijn om het zaakje open te gooien. Pfff alles geregeld en we konden naar de plekken gaan. Vrijwilligers bedankt voor de hulp, vissers bedankt voor het aanwezig zijn en tot volgend jaar op waarschijnlijk een andere lokatie! Onder LEES VERDER staan de uitslagen!

Vak A - 1 t/m 15

1e prijs - G. Soppe - G. Oost - 26 kilo 390 gram