Uitslagen Senioren 22 sept 2019

Zondag, 22 september 2019

Vandaag 22-09-2019 de laatste wedstrijd van de senioren om het kampioenschap. Waar ik in mijn vorige nieuwsitem Robert feliciteerde kreeg dit vandaag toch een hele andere wending!!! Vanmorgen om 0700 weer verzamelen bij Bellingeweer. Ik had gisteravond laat nog het parcour uitgezet en dacht ik doe het eens anders, ik zet nummer 1 op de plek van nummer 15 waar Rudy nu al 3x had gezeten. Ik denk dan heb ik hem toch mooi te pakken! Tijdens het loten ben ik eerst met de balletjes langs de anderen gegaan en als 1 na laatste richting Rudy. Niemand die nog een nummer had laten zien! Werkelijk waar, Rudy pakt nummer 1, weer een kopplek en weer aan de goede kant van het parcour. Ik raad GOUDGLANS dan ook aan om per direct 20 staatsloten te halen want de kans dat hij de jackpot wint is toch bijna een zekerheidje. Man man man, de moed zakt je in de schoenen hoevaak Rudy een kopplek trekt. Zelf had ik nummer 5 en de andere kopplek was deze keer voor Koos Hartman. Waar er vorige week tijdens de nachtwedstrijd goed werd gevangen was het vandaag toch even iets anders. Ik had mijn pleegzoon (Jary) meegenomen voor het betere spionagewerk. Een uur voor de tijd had Goudglansje nog maar 1 stekelvarken volgens Jary, dat gaf mij goede moed want ik had al een stekelbaarsje of 8 in het netje liggen, yes dacht ik das mooi in de pocket want verder werd er ook weinig tot niets gevangen. DUs met goede moed begon ik met wegen op nummer 7 (Koos). Koos had een kleine 320 gram en ik ging verder naar Benny die 520 gram in zijn netje had liggen, verder naar mijzelf waar ik 1 kilo en 170 gram woog, das mooi dacht ik nog. Verder naar Robert, deze had 510 gram en ik werd steeds volijker, verder naar Ab, Ab had niets te wegen dus verder naar Gerrit. Ai ai, Gerrit had toch net iets meer in zijn net en met 1 kilo en 270 gram ging hij mij met 100 gram voorbij. Als laatste Goudglansje! Rudy begon al met, ach ik denk ik gooi het laatste uurtje maar tegen de overkant aan want het was helemaal niets, pak ik toch even een mooie zeelt. Mijn hemel, gaat hij het dan toch weer waar maken die kopplek, ja hoor met 2 kilo en 500 gram werd Rudy 1e ste en daarmee na de punten allemaal geteld te hebben algeheel kampioen. Toch een knappe prestatie om Robert van de troon te stoten! Goudglans gefeliciteerd met je verdiende overwinning. Dit was het dan voor dit jaar! Iedereen bedankt voor deelname en tot volgend jaar op de ledenvergadering!

***22 september 2019***

1e Rudy de Graaf - 2 kilo en 500 gram