Uitslagen Karperkoppel 14-10-2019

Woensdag, 16 oktober 2019

1 Gert Wierbos en Jan Jansen 56,8 kg 2 Patrick Arends en Rudi Seinen 52,4 kg 3 Remco Westerhof en Sven Wilmink 35,1 kg 4 Christiaan van der Veen en Theadoro Hooiveld 8,8 kg 5 Rene Brinkman en Nathalie Hoxe 6 kg En op nummer 6, tevens de laatste plek is een koppel geëindigd waar ik de namen van vergeten ben 😆 [14-10 12:55] Brasem Stefan: Ook dit jaar is er weer de karper wedstrijd gevist aan de Bellingeweer. Om half 12 werden de stekken verloot waarna de deelnemers naar hun stekken konden. Vanwege het natte weer stonden alle tenten voordat de hengels werden ingegooid. Al snel bleek dat op stek 3 (Gert en Jan) de vis actief was, binnen 10 minuten verspeelden ze een karper maar een halfuur later was het raak. De eerste karper was binnen en al snel volgden nummer 2 en 3! Dat beloofde wat! Ook Christiaan en Theadora op stek 5 vingen smiddags een mooie spiegelkarper. In de nacht begon stek 2, Patrick en Rudi, aan een inhaalslag en stonden smorgens op maarliefst 6 karpers! Ook op stek 6, Remco en Sven hadden 2 mooie vissen gevangen en voegden daar in de loop van de ochtend nog een mooie vis aan toe. Stek 1, René en Nathalie hadden in de nacht een spiegelkarper en een graskarper, helaas telt graskarper niet mee dus deze kon direct terug gezet worden. Vlak voor tijd wist stek 3 nog een prachtige schubkarper te vangen waardoor zij de koppositie weer overnamen. Er werden in totaal 18 karpers gevangen door 5 koppels, koppel Bergman en Everts wisten helaas geen karper te vangen maar ze waren dan ook zeer druk met wegen, fotograferen en het bijhouden van de stand dat dit wel te begrijpen is😉