Afgelopen wedstrijden met de jeugd!

Woensdag, 16 oktober 2019

We hebben dit jaar 4 wedstrijden gevist met de jeugd, goed om te zien dat enkele jeugdleden elk jaar weer van de partij zijn en we zijn net zo blij om ook dit jaar weer nieuwe gezichten te verwelkomen. De eerste wedstrijd werd gevist aan de Vecht bij de Volkstuintjes. Zoals altijd werd er weer goed gevangen waaronder een heleboel zeer fraaie voorns en (grote) baars. De tweede wedstrijd hebben we gevist aan de Bellingeweer, het duurde even voordat het op gang kwam maar eenmaal aan het vangen bleven ze vissen goed komen, goed om te zien dat we hier tegenwoordig ook weer prima witvis kunnen vangen. Wedstrijd nummer 3 vissen we in Nieuwleusen in verenigingswater de Westerbouwlanden vijver van Hengelsport vereniging de Voorn. Zoals gewoonlijk vangt iedereen hier super goed en kunnen alle deelnemers met een goed gevoel uitkijken naar de laatste wedstrijd. Hsv de Voorn, nogmaals bedankt dat we ook dit jaar weer konden komen vissen! De vierde en laatste wedstrijd van dit seizoen vissen we wederom aan de Vecht, al mogen we niet klagen over de vangsten, toch is er een duidelijk verschil te merken met de wedstrijd eerder dit seizoen. Maar gelukkig weet iedereen weer te vangen en besluit de kampioen van de afgelopen 3 jaar de wedstrijd met een bak van een brasem! Wij hopen als bestuur dat de jeugd aan het vissen gaat en blijft dus hopelijk zien we jullie allemaal terug in 2020. Voor iedereen die ook dit jaar weer heeft geholpen in welke zin dan ook, bedankt!