Jeugdwedstrijden 2020

Donderdag, 23 juli 2020

Beste iedereen, We hebben besloten om dit jaar toch nog een paar jeugdwedstrijden te organiseren! De datums voor deze wedstrijden zijn als volgt: -Dinsdag 18 Augustus -Dinsdag 25 Augustus -Dinsdag 1 September We zullen zoals altijd weer om 18:00 uur vertrekken vanaf de parkeerplaats bij de Action, het water wat we zullen gaan bevissen wordt t.z.t. besloten. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Stefan Everts :0618451888 Dit alles gaat door zolang de Corona maatregelen niet aangescherpt worden, indien er toch wat gaat veranderen zal dit op onze website en onze Facebook-pagina worden vermeld. Hopelijk tot dan!!