Corona Update

Woensdag, 13 januari 2021

Gisteren heeft het kabinet besloten de Corona Lockdown met 3 weken te verlengen, dit betekend dat wij als vereniging niets plannen in de komende 3 weken. Nu scheelt het dat wij in de winterperiode toch al niet zoveel deden qua wedstrijden. De optie "avondklok" die nog in onderzoek is door het OMT kan de individuele visser natuurlijk wel raken, mocht deze optie doorgaan betekend dit dat je niet meer in de avond en nacht mag vissen. Laten we hopen dat we weer zo snel mogelijk naar het oude normaal kunnen nu er volop gevaccineerd word. Blijf allemaal gezond!