Jeugd wedstrijd te Raalte

Woensdag, 15 juni 2022

Beste (jeugd)leden en ouders/verzorgers. Zondag 10 juli is er een dorpen wedstrijd die plaatsvindt in Raalte, aan deze wedstrijd willen wij als HSV de Brasem graag meedoen! Wij hebben een fanatieke en grote aanhang qua jeugdvissers en we hopen ons hiermee (nog meer) op de kaart te zetten! Voor maden, lokvoer en eten en drinken voor de deelnemers wordt uiteraard gezorgd, wij zorgen ervoor dat onze vissers het aan niks ontbreekt, tevens zal er na het vissen voor elk kind/visser eten en drinken beschikbaar zijn, om over de prijzen nog maar te zwijgen! Opgeven of vragen etc. kan bij severts86@hotmail.com of bellen of appen naar Stefan Everts: 06-18451888. Belangrijk is dat dit gebeurt vóór zaterdagavond 18 juni 18:00 uur. Als jullie als ouder/opvoeder kunnen rijden dan zou dat heel fijn zijn! Wij hebben slechts plaats voor enkele kinderen. Met vriendelijke groet, Het Bestuur.