Leden opgelet

Vrijdag, 24 augustus 2018

Sportvisserij Oost-Nederland en Hengelsport Federatie Midden Nederland organiseren op zaterdag 13 oktober een Jeugd Riviervisdag aan de IJssel nabij Brummen voor maximaal 40 kinderen in de leeftijd van 10 t/m 17 jaar. H.v. de Karper Brummen en de Snoekstudiegroep Nederland – België helpen mee met de organisatie van dit mooie evenement. Het evenement wordt aan beide kanten van de IJssel georganiseerd. Oversteken kan met het veerpontje. Centrale startlocatie is nabij de parkeerplaats aan de zijde van Brummen. Deelname is gratis en voor lunch en drinken wordt gezorgd. Ook zijn alle benodigde hengelmaterialen beschikbaar. Workshops Er worden twee workshop rondes georganiseerd. Er zal een workshop feedervissen georganiseerd worden. Kinderen krijgen ieder een eigen hengel en worden begeleid door vrijwilligers van Brummen, Oost en Midden. Tweede workshop is roofvissen met licht kunstaas (dropshot/ shads/ evt. kleine plugjes). Kinderen worden begeleid door vrijwilligers van Brummen, Oost, Midden en van de SNB. Eventueel dat deze workshop gecombineerd gaat worden met een andere workshop die geschikt is voor de rivier. Zou u deze Jeugd Riviervisdag via uw eigen mediakanalen onder de aandacht willen brengen van uw jeugdleden? Inschrijven voor de Jeugd Riviervisdag kan via: https://www.hfmiddennederland.nl/jeugd/

Workshops